Sunday, January 13, 2013

quarter pants and flipper.

"apsal lambat sangat? ya Allah penat aku nak menunggu,"

"chill la. kau macam mak cik mak cik je nak main blebel ni."

"ergh! ni,..kau pehal pkai quarter pants lak ni? bajet bulu kaki kau cantik sangat?"

"cess. kuhajaq ang eh. suka hati aku la. mahal kot ni. brand topman."

"bragging! sengal gilaaaa."

"im better than you okay. aku sruh kau pkai lawa lawa kau g pakai kemeja kotak kotak ni dengan slipper murah kau."

"hey! this is flipper bro! slim flipper! boleh rasa getah di kaki."

"ada aku kisah?"

"arghhh."

bush! satu tumbukan melayang di belakang badan. muka aku dah merah padam menahan marah. then boleh lak mamat ni bagi senyuman kambing.

"kau PMS eh? haha. sorry. jom. ak belanja mango smoothie."

____________________________________________________________

"Aina, kak usrah dah sampai."

it was like few years back, when you are still here. menyakat aku bagai hantu. kau memang gila. kau mesti tahu yang aku sangat rindukan kau. jangan nangis-nangis di sana bro. aku sentiasa doakan kau.



*cebisan-cebisan memori dan khayalan.*

No comments:

Post a Comment