Saturday, January 12, 2013

Restoran Saba.

Ehm. rasanya ini lah entri pertama aku yang bertajuk ala-ala nama kedai makan. nak tolong promote encik Saba punya nasi arab skettt..

thanks to Farah Amalina and Nad yang sudi angkut aku, Nik, Mira dan Dila jauh ke Cyberjaya semata mata nak makan nasi arab. Kesian Naz tak dapat join atas sebab2..errr... adalah!

U know, once Farah drive, u will never feel safe. haha. jahat gila aku. but then seriously.. aku rasa nyawa aku hampir melayang. and the funny thing is, she will be really confident pasal jalan2 then tetiba dia akan cakap, "eh. aku tak ingat la jalan ni."

sabar je lah kan. tapi aku suka sesat sesat ni sebab lagi banyak kau boleh explore.

so, after about 1 hour from Taylor's U, sampailah kami ke Restoran Saba. kesian. time sampai tu, all the workers x balik lagi dari Friday prayer. so dalam 2.30 cam tu baru lah bukak.

masa untuk order !! (ini lah crucial part bagi ladies, i guess)

after like 30 minutes fikir and fight about the best menu on the list, baru lah kami order nasi arab Mandi dan nasi Arab grilled chicken. both sedap and sangat lah banyakkkk!! aku suka kedai Saba ni sebab nasi dia banyak, ayam sodap then workers yang bagus and the important part, harganya tak da lah mahal sangat! yeeehaaaa...

Nasi Arab Mandi, quarter. (boleh kongsi 2 orang)

Nasi Arab grilled chicken, half. (buntal kot kongsi ni dengan Farah)


dah siap makan-makan tu, menujulah pula kami ke Putrajaya, Rasa macam dah lama tak jejak kaki ke sana. hews. First time pergi masjid Besi and i love it! View yang sangat cantik untuk wedding photoshoot. heehe. yang best sekali, sebab masjid tu open.. bole kot rasa angin sempoi sempoi bahasa. tambahan pula, time tu hujan rintik rintik. so collldddd!!

hari yang gembira sebab perut kenyang, hati senang, mata tenang. ^^

Alhamdulillah.

btw, Saba adalah nama tempat di Arab bukan nama owner kedai ye. hihi.


my future wedding photo shoot spot *ehem*



Terima kasih ya Allah atas segala nikmat Mu.

to have great friends by your side is totally a bless and a bliss! :)

No comments:

Post a Comment