Friday, November 23, 2012

untuk kau dan kau.

kau,
yang seolah olah seperti di lambung ombak musim tengkujuh.
yang kadang kadang mendamaikan
tapi meresahkan juga
yang tak dapat dijangka
bila akan tenang
bila akan mengamuk

dan untuk kau,
yang sentiasa buat aku rasa tenggelam
buat aku kelam
buat aku tak deserve hidup aku
buat aku ragu dengan impian ku sendiri
buat aku gelisah meneka esok hari

simple nya,
kau dan kau buat aku rasa
aku
manusia sampah!

***********************
sigh.
aku tak patut mengajar diriku untuk membenci

when something is fated not belong to you,
accept it.
dont cry over a spoiled milk.

cherish the future.

learn to accept everything with open arms.
dont ever plant a virus in your heart.
maybe this is the way how Allah want to give u the force,
the confident to move on with your plan.

No comments:

Post a Comment